Vračila
Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov le-te vrne, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov. Kupljene izdelke je potrebno vrniti najkasneje v roku 14-ih dni na naslov:
Pikolin d.o.o., Mariborska cesta 87, 3000 Celje
K vračilu izpišite obrazec za vračilo izdelkov: OBRAZEC
Kupljene izdelke je potrebno vrniti v originalni in nepoškodovani embalaži (na embalaži izdelka ne sme biti poštnih nalepk ali kaj podobnega) in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je kupec odprl varnostni pečat in za izdelke, ki niso primerni za vračilo iz higienskih razlogov.
Za vrnjene izdelke Pikolin d.o.o. kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Pikolin d.o.o. na enak način kot je bilo plačilo izvedeno v spletni trgovini (Paypal, vplačilo na osebni oz. transakcijski račun kupca,..). Koriščeni darilni bon Pikolin d.o.o. vrne v obliki dobropisa.
Če gre za blago, ki ga ni mogoče vrniti po pošti Vam v skladu s cenikom s pogodbenim partnerjem za izvajanje transportnih storitev, zaračunamo stroške vračila blaga.
Možna je storitev ˝GLS exchange˝ dostava novega paketa in istočasno prevzem vračila - cena 4,5 EUR (do 10kg) - velja za prevzem v Sloveniji.
Tudi v primeru, ko ugotovite, da je strošek pošiljanja previsok, nas kontaktirajte in skupaj bomo našli rešitev.
Reklamacije
Kupec lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Po preteku tega roka se popravilo blaga opravlja le proti plačilu. šele če popravilo ni mogoče ali ga podjetje ne izvrši v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek.
Kakšen je postopek uveljavljanje garancije? Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski in servisni list ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.
Reklamacijo pošljete na reklamacije@pikolin.si.