Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (www.eu-skladi.si). 

Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022 »E-POSLOVANJE 2019-2022« 

V okviru razpisa E-POSLOVANJE 2019-2022, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR), smo v podjetju Picolin d.o.o. uspešno pridobili nepovratna sredstva za izvedbo projekta »Krepitev kompetenc, digitalizacija marketinga in izdelava digitalnih orodij za širitev na tuje trge v podjetju Picolin d.o.o. «. V okviru projektnih aktivnosti je za nas zunanji izvajalec, podjetje Appoteka d.o.o., postavilo spletno stran in spletno trgovino, izdelalo rešitev elektronske izmenjave s partnerji, izdelalo produktno-prodajni video ter med zaposlenimi in vodstvom krepilo kompetence s pomočjo usposabljanj s področja vpeljave novih prodajnih modelov za prodajo na tujih trgih, ki bazirajo na digitalnih vsebinah. 

V sklopu operacije se izvajajo naslednji ukrepi: 

ELEKTRONSKA IZMENJAVA MED PARTNERJI 

Vzpostavljen bo sistem za uvoz in izvoz datotek med partnerji (eDokumentov). Izdelano bo orodje, ki bo poslovnim partnerjem omogočalo prijavo s pomočjo avtorizacije (uporabniškega imena in gesla) v zaprti del strani. Izdelano bo orodje za generiranje unikatne XML ali druge izvozne datoteke z izdelki na zahtevo ter orodje, ki omogoča hitro nastavitev izvoza podatkov v obliki, ki jo zahteva zunanji partner. Izdelan bo parser za zajem cen iz XML in CSV datotek ter združevanje več dobaviteljev na podlagi EAN kode izdelka. Izvedeno bo izobraževanje za uporabo novega sistema. 

SPLETNA STRAN 

Pripravljena bo celostna strategija spletnega nastopa podjetja na tujih trgih ter za namen učinkovitejšega nagovarjanja ciljnih uporabnikov in izboljšanje uporabniške izkušnje, izvedena tudi prenova spletne strani. Spletna stran bo preko učinkovitih vizualnih in vsebinskih elementov nagovorila glavne ciljne skupine in jim predstavila izdelke podjetja ter konkurenčne prednosti. Spletna stran bo izdelana v dveh različnih tujih jezikih. Stran bo vizualno prepričala kupce o kvaliteti izdelkov in storitev s foto in video materialom. Dodatne tekstovne vsebine bodo poskrbele za boljšo kotiranje v iskalnikih. 

SPLETNA TRGOVINA

Izvedena bo nadgradnja spletne trgovine, ki bo vključevala modul za izdelavo B2B ponudb, ki bo omogočal izdelavo ponudbe iz izdelkov v katalogu, nastavitev rabatov, shranjevanje ponudbe ter spreminjanje statusa ponudbe. Vzpostavljena bo spletna košarica, s pomočjo katere bo lahko kupec sam izvedel nakup. Izdelana bo tudi možnost upravljanja vsebin preko naprednega uporabniškega vmesnika. Izvedeno bo svetovanje glede logističnega okvirja in primernih aplikativnih rešitev ter priprava administracijskega okolja trgovine in cenikov ter digitaliziranih opisov produktov. Izvedeno bo izobraževanje o delovanju nove spletne trgovine, njenih funkcionalnosti in osnovah SEO pozicioniranja Spletna trgovina bo izdelana v dveh tujih jezikih.

PRODUKTNO-PRODAJNI VIDEO

Z namenom, da se potencialnim in aktualnim strankam predstavi podjetje in izdelke v ponudbi bo izdelan produktno-prodajni video. Aktivnosti v sklopu tega ukrepa zajemajo zastavitev scenarija in scenografije, snemanja in post-produkcijo ter glasovno obdelavo. Video bo namenjen promociji podjetja na spletu, sejmih, digitalnih showroomih in socialnih omrežjih. Z videom želimo pritegniti pozornost potencialnih kupcev in partnerjev za obisk naše spletne strani. 

KREPITEV KOMPETENC – USPOSABLJANJE 

Izvedeno bo usposabljanje vodstvenega kadra in zaposlenih s področja vpeljave novih prodajnih modelov za prodajo na tujih trgih, ki bazirajo na digitalnih vsebinah (digitalno marketinško komuniciranje, novosti in trendi v digitalnem svetu). Usposabljanje bo vključevalo dejstva povezana z brezpapirnim poslovanjem, internetno varnostjo in morebitnimi tveganji, ki jih prinaša digitalno poslovanje. Predstavljene bodo regulative, ki veljajo za elektronsko poslovanje. Za vodstveni kader bo izvedeno usposabljanje glede sprememb sistemizacije delovnih mest – predvsem spremembe povezane z odpiranjem novih, digitalnih delovnih mest. Predstavljene bodo vsebine obvladovanja podatkov in avtomatizacije ter optimizacije procesov za prodajo in nabavo.

Namen operacije je s pomočjo sofinanciranja upravičenih stroškov za uvedbo in nadgradnjo elektronskega poslovanja podjetju omogočiti aktivno udeležbo na mednarodnem trgu. 

Cilj projektnih aktivnosti je podjetju povečati možnosti predstavitve prodajnih izdelkov in storitev mednarodni poslovni javnosti ter povečati možnosti poslovnega sodelovanja s tujimi kupci in poslovnimi partnerji. Cilj je povečati mednarodno konkurenčnost podjetja in zvišanje stopnje internacionalizacije. 

Rezultati operacije so

  • izdelana spletna stran v dveh tujih jezikih, 
  • izdelana spletna trgovina v dveh tujih jezikih, 
  • vzpostavljen sistem za uvoz in izvoz datotek med partnerji, 
  • izdelan produktno-prodajni video v tujem jeziku, 
  • izvedba usposabljanj za krepitev kompetenc. 

Višina nepovratnih sredstev, ki smo jih prejeli za namen izvedbe operacije znaša 29.365 €